Napi gondolatok=)

A kezdet =)

2015. február 27. 12:48 - zsuzskamano

Őszintén szólva sosem akartam blogolni. Minek, hisz régimódi vagyok, jobban szeretek személyesen traccsolni, ráadásul némely komment nagyon felhúzna. :) Aztán láttam egy cikket, és úgy döntöttem leírom mit is gondolok, de úgy, mintha csak magamnak írnám, mint az amcsi filmekben, mert az olyan sirály... :P Mivel ez a blog csak magamnak készül, így nem fog felidegesíteni a sok hozzászólás, mert 2-3 unalmas bejegyzés után a kutya sem olvassa majd, viszont én kiadhatom a dühömet büntetlenül. Ha akarom, lehetek lefitymáló, ironikus, esetleg szimplán bunkó. :)


Szóval a cikk. Hát igen, örök téma, a dohányosok és a nem dohányzók. Ez engem mindig felbosszant. Leszögezem, igen, cigizek, de mindig odafigyelek, hogy ne fújjam másra, ne gyújtsak rá ott, ahol tilos, etc. etc. Nem iszom, nem drogozom, nem verek se józanul, se részegen gyerekeket, állatokat, nőket. Mégis én vagyok megkövezve. Az senkit nem érdekel, hogy a kis testű kutyák 90%-a rákban pusztul el, mert beszívja a rengeteg kipufogógázt, de ha a szél ráfújja a füstömet valakire, már anyázva vagyok. Persze az anyázás után a passzív dohányos beteszi pici seggét a kocsiba... Ezek után a kormány bejelenti, hogy drágul a cigi, mert kevesebben vesznek. Na kérem, hát hallatlan! Hogy merünk kevesebb cigit venni, szívni, oldjuk meg, hiába van tele a tévé nikotintapasszal, hiába nem lehet lassan sehol sem rágyújtani, oldjuk meg, hogy annyit szívjunk mint eddig! De tényleg. Persze, rengeteg komment érkezett a cikkhez, a két kedvencem élő példája az emberi butaságnak. Az első azért raplizott, mert én, mint dohányos, majd jól megrákosodom, és ő fogja fizetni a kezelésemet. Nos, ha így vesszük, amekkora adó van a cigin, én már 20 évre előre kifizetem.xD Sőt, ha ő lesz beteg, akár egy vakbéllel, akkor szerintem azt is én fizetem, nem az ő havi 4500 forintja. Vagy 6000, nem is tudom pontosan így hirtelen. Tökmindegy, nem egy nagy összeg. A másik kedvenc, amikor azt mondják, lusta munkaerő vagyok, mert dohányosként kijárok cigizni. Hát lol, ezen totál kibuktam. Akárhogyan osztok-szorzok, nekem semmivel nincs több pihenőidőm, mint neki. Pl. gyár, vagy Tesco. Itt meghatározott pihenőidő van, nem lehet lógni. Iroda: na itt már lehet, bár elvileg óránként be kell iktatni egy kis szünetet, ergo az a nem dohányosnak is jár, hol itt a lustaság? Azért, mert ő akkor is dolgozik? Még a feketemosogató is csak akkor tud kimenni cigizni, ha nincs tele melóval... Tudom, mert csináltam anno. Persze, próbáltam én leszokni, vettem is Nicorette szájpray-t. Na, ezt fogom használni ha megtámadnak. Jó drága játék, 4500 Ft, egyszer belefújtam a számba, és a tüdőm kiköptem. Még az ellenségemnek sem ajánlanám a terméket, ez kínzásnak minősül, azóta is ott hever az asztalon. Aztán az e-cigi. Na, most legyek okos, a legújabb kutatások szerint rákkeltőbb, mint a sima cigi. Büdösnek is büdös a maga 900 fajta ízével, szagával. Az ENSZ ezt is be fogja tiltani, szóval no comment. Tudom én, hogy akaraterő kellene, de lássuk be, aki simán csak úgy leteszi a cigit magától, az ritka, mint a fehér holló, büszke lehet magára, nagyon nehéz. Nna, én nem ilyen vagyok. Persze okot sem igazán látok rá, max. az anyagit, de ennyi belefér, nem szívok én napi 2 dobozzal... Az egészség? Tökmindegy, nem ezen múlik, rengeteg olyan beteg van, aki nem dohányzik, vagy leszokott. Szóval ez sem olyan ok, ami erőt adna. Így azt hiszem, egyelőre maradok én az, akit anyáznak a neten, mert miért is ne...?

Szólj hozzá!
Címkék: gondolatok napi

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzskamano.blog.hu/api/trackback/id/tr707224987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása